intro sukces, nie wymknie, Ci się z rąk, pressing

Kim jesteśmy, skąd się wzięliśmy

Mamy wiele pomysłów i ogromne doświadczenie. Zbieraliśmy je w wielu miejscach. W pewnym momencie pojawiło się pytanie: co z tym potencjałem zrobić, jak go wykorzystać? Właściwą odpowiedź znaleźliśmy dopiero w Pressingu.

Dlatego w Agencji Pressing:

  • znamy tajniki tworzenia prasy bulwarowej, jej słabe i mocne strony, ludzi którzy w niej pracują. Przez wiele lat sami uczestniczyliśmy w redagowaniu Faktu. To nasz ogromny atut;
  • wykorzystujemy doświadczenie i menadżersko-medialne obycie byłego redaktora naczelnego "Przeglądu Sportowego". Wiemy co jest dobre, a co złe dla ludzi, którzy rządzą mediami;
  • "Gazetę Wyborczą" czy "Dziennik" poznawaliśmy długo, namiętnie i od środka. Niczym nas nie zaskoczą, choć bardzo często zadziwiają. Tak jak niegdyś "Życie";
  • byliśmy zapraszani jako eksperci do wszystkich, największych, polskich stacji telewizyjnych;
  • wiemy jak budować strony internetowe. I te związane z dostarczaniem informacji, i te firmowe. Przygotowaliśmy niejedną informację i niejeden internetowy komentarz;
  • nasi najlepsi ludzie znają dobrze tajniki PR. Ciągle szukamy nowych rozwiązań. Możemy już pochwalić się pierwszymi sukcesami. Towarzyszyliśmy Albertowi Sosnowskiemu w przygotowaniach do prestiżowej walki z Witalijem Kliczką, nasz specjalista napisał strategię PR dla Polskiego Związku Koszykówki i reprezentował związek jako jego rzecznik prasowy.
  • W Orange sport rozwiązujemy trudne, telewizyjne zadania.

Czekamy na następne wyzwania.